Tuesday 6 November 2012

SEMESTER BARU YANG MENCABAR

Asalamualaikum dan salam sejahtera. Setelah lama tidak mengupdate blog nie, cam terasa nak je tulis cter kt sni. Bulan lepas serta 2 bulan lepas adalah sangat mencabar dimana wt prtama kali tidak hadir ke kuliah selama 3 minggu berturut-turut. Fuh, pnat kne sound + sindir + nasihat dgn lecturer2 yang baik hati (Ye ke?). Haha, puas gak terangkan alasan, siap kne blnja pizza lgi tw. Whatever la. Masih terngiang-ngiang ayat ini, "Saya tertarik pada nama seorang nie. Mana Badruzzaman?" Haha, pstu kne la bngun bila dh kne sebut. Siap bersoal-jawab dgn lecturer tu. Skali dia ckap, "Awak pergi mana? Dah 4 minggu tak hadir. Kosong je nama awak nie." Saya pun cakap la, "Miss, baru 3 minggu la." Semua dalam dewan tu gelak. Still xpham knpa dyorg glak. Tgk duk pkir smpai skrg psal pe yek dyorg glak. Ayat 2 lwak ke? Saya cuma membetulkan apa yang xbetul tapi yang xbetul tu dibetulkan. Pape ja la. Siap kena ugut suruh drop je subject 2 tpi saya cm biase, cool + senyum je. Dalam hati, kesiannya kt saya. Dah kna sound pstu kne glak plak. Sabar2x. Aidiladha baru2 nie juz jadi penghuni asrama je. Cek xdpt nk blek sbb xsmpat nk bli tiket bas. Huhu, braya dgn lembu2 je smbil lyan cter2 hindi cm Shah Rukh Khan, Salman Khan, Govinda, Akshey Kumar, Hrithik Roshan dan ramai lagi muka-muka power. Makan maggi je kot (Kari Letup). Namun, dh decide nk balik cuti mid sem nie n gua dh bli TIKET BAS!!!


Tak sabar nk blik umah nie. Jom bersiap-siap. Hehehe...Nak tido dlu sbb nk kne antar assignment sok. Papai, gud nite, selamat malam. Assalamualaikum. ^_^

No comments:

Post a Comment