Thursday 21 February 2013

Impian Tercapai

Brtemu skali lagi. Moh sy bwa anda ke tmpat yg di mne, dlu sy juz idamkan, trpkir cmne nk dptkan n plbagai lgi, sperti satu mimpi yg xmmpu nk diuraikan. Tpi, skrg nie ia tidak lagi mnjadi stu mimpi, tlah pwn jdi stu knyataan. Ke mne agaknya sy gi yek??




Haha, pe dy?? BURGER BAKAR BIG SHOW. First time smpai mmg truje sbb xsbar nk makan bnde yg slalu dgr cter bsar smpai xlalu nk mkan. So, jom jengah pe yg sy n 20 org lgi wt kt sni...


Get ready

Tu dia, kek ais krim dari Baskin Robbins

Tak sabar nak makan nie

Control, control...

Geng-geng sana

Ramai juga orang di restoran ini

Nama saya Farid (Fareed Zahari)

"Bak sini sikit"

"Ala, dah habis la plak"

"Apa?? Dah habis??"

"Sempat gak aku makan sikit"

Tolong suapkan

Eh, dah habis??

"Jangan ganggu saya. Lapar nie"

Dunia teknologi telefon bimbit

Alhamdulillah

Krisis yang sempat disnap

"Ini saya dan burger bakar saya"

"Bad, gambar aku"

Muka tak sabar nak makan

Mel Jamil : "Asal ko nyer kecik??"
Acap Press : "Diet. Anda mengerti??"

Jangan lupa kami disini

Dua sirap limau dan satu fresh oren

Nak makan nie tapi kena tunggu sikit

Berusaha keras menyediakan order yang banyak nie

Nie la saya punya,
burger bakar daging double cheese + chessy
(RM14.00)

Sebelum makan

Lagi sekali

Satu kali lagi

Jom makan!!!

Keratan rentas burger saya

Cepatlah, nak makan nie

Sedang menjamu selera

Saya punya, sold out

Kekenyangan mode

Harga burger bakar

Air suam je mampu

Restoran dimana terletaknya burger bakar

Restoran nie gak ada bannernya sendiri

Menunggu kedatangan menu atau....???

Tayang handset baru

Kek ais krim Baskin Robbins

Bergambar skit

Team BH (Baseball Heroes)

Mood sebelum makan


So, sume blik dlam keadaan happy + puas ati sbb dpt labur duit yg agar bsar sblum bermulanya sem bru dimna pda keesokan harinya. Haha, thankz to yg mngajak, nnti boleh gi lagi. Xsbar menunggu tuk ke next aktiviti pasnie, SEPARK sblum ke KEPSI n BURKAR skali lagi. Nantikan sme2....

*picture : credit to Muhammad Sofiyuddin Al-Mumtaz...

1 comment: